Equmenia

Equmenia Ölme

Equmenikyrkan Ölme bedriver barn- och ungdomsverksamhet genom Equmenia Ölme. Det som tidigare benämndes SMU. Känner du för att engagera dig i scout (tisdag) eller för tonåringar (fredag) så är du välkommen att höra av dig till nedanstående. Deltagare kan alla vara som känner att detta är något som passar dem/dig.

Equmenia Ölmes ungdomsråd består av:
ordförande Johan Engholm, 070-339 98 94, johan_engholm@hotmail.com,
kassör Maria Larsson, Månstad, 070-321 53 53, maria@elofstorp.se,
samt Johanna Larsson, Meja Björnsdotter (vice ordf.) Celine Forslund, Isac Nilsson, Martin Lämås och ersättare är Albin Hveem och Jakob Larsson.

Scouterna träffas på tisdagar 18:15-19:45 i på Ölmeklint.
Ansvarig ledare: Johanna Larsson 070 - 631 10 76

The Rock - tonår

The Rock - för dig som går i 6:an och uppåt.
Vet du inte vad du ska hitta på när fredagen närmar sig??? Vill du träffa nya och gamla kompisar som du kan ha roligt tillsammans med? Då ska du läsa detta, vi ledare längtar efter att träffa just dig !!!
Till tonår får du komma som du är, Alla är välkomna!
Vi chillar, hittar på roliga lekar, tävlingar, spelar spel och har roligt tillsammans, vi har en andakt där vi pratar om allt mellan himmel och jord, och så klart fikar eller äter vi något tillsammans. Du är med och formar tonår tillsammans med oss ledare, häng på vettja!

Ålder årskurs 6 och uppåt
Tid kl 18.00-21.00, varannan fredag
Datum 23 okt, 6 nov, 20 nov, 4 dec, 18 dec
Plats Equmeniakyrkan Klippan, Sunnäsvägen 1, Ölme

Kontakt Anna-Mia Henriksson, 070-395 05 07 - diakon, inom Equmenia Ölme och Equmeniakyrkan Ölme.
Mejl am.henriksson35@gmail.com
Vi finns på Facebook om du söker på The Rock (grupp) och på Instagram söker du på the.rock.ungdom.

Konfirmationsundervisning i Väse.
Kontaktperson:
Ingela Öhman, 070-149 73 51

Ägglunken

Tipspromenad i Ölme samhälle på Annandag Påsk, mellan kl 12-14.
Ingen Ägglunk 2020, men vi hoppas på 2021. Välkomna.