Equmeniakyrkan Ölme

Bön

Bön före gudstjänst och kl 12

Kl 10.40 träffas vi i hörnrummet i Klippan för att under några minuter be för gudstjänsten och annat som är aktuellt.
Klockan 12 varje dag stannar många upp för att kort be för Sverige och sin egen bygd. Man uppmanas att ställa alarmet på sin mobil så att den ringer kl 12 för att missa denna chans till gemensam bön.
Inom KSR - Kristinehamns samkristna råd, ordnas ekumenisk bön och just nu är det i Pingstkyrkan på tisdagskvällar.

Om du inte kan ta dig till bönesamling så kanske du kan ta dig tid att sitta ner hemma och be . Berätta gärna om böneämnen och bönesvar så att vi kan dela detta med varandra. Är det något som du vill att vi ska be för i gudstjänsten så här av dig.
Ev. böneämne (förbön eller tacksägelse) som kommer in vidarebefordras till aktuell mötesledare för kommande gudstjänst.

Kontaktperson: Nancy Edlund, 070-748 11 68